Infoskærme hjælper dine kunder

Infoskærme hjælper dine kunder

11/08/2021 Slået fra Af 8kant

Som butik kan der være flere grunde til at investere i en infoskærm. Det kan være til stor hjælp for både dine kunder og dine ansatte. Da du selv kan vælge, hvad der skal være på netop dine infoskærm, kan du være behjælpelig for kunden, inden eventuelle problemer opstår.

Som butiksejer skal man have en finger på pulsen, og vide hvad der foregår. Derfor ved man også, hvad der skal stå på sin infoskærm, for at den kan være så behjælpelig som mulig. Men hvis ikke man lige har nogle idéer, kan det være en fordel at spørge sine ansatte til råds, da de ved, hvad der bliver spurgt om i dagligdagen.

Hyppige stillede spørgsmål

En god idé til ens infoskærm, er at have de mest hyppige spørgsmål allerede besvaret her, så når kunderne kommer ind, kan de med det samme søge svar, skulle der være tvivl om noget. Dette sparer også ens ansatte tid med at besvare de samme spørgsmål hver dag, og de kan derved bruge mere tid på vigtigere opgaver. Hvis en infoskærm har interesse, så kan man læse mere om dem på https://nordicscreen.dk.

Man kan så argumentere for, at dette gør kundeservicen værre, da man aktivt får kunderne til at undgå kontakt med de ansatte. Dog skal man også tage til overvejelse, at der findes mennesker, som helst ikke vil opsøge personale, og derved ville have god gavn af dette, og det ville gøre oplevelsen for dem mange gange bedre. Desuden, er en infoskærm nem at sætte op, og kunderne kan selv vælge om de vil benytte dem eller ej.

infoskærme

Kort over butikken

Har man en større butik, kan man sagtens bruge sin infoskærm som kort over butikken, så kunderne nemt kan finde vej til de vare, de har brug for. Her kan de nemt skabe sig et overblik, og er aldrig i tvivl om hvor de selv er, og hvor deres varer er. Dette løser også nogle af de hyppige spørgsmål ens butiksmedarbejdere ofte får.

Vis kampagner, tilbud og mere

Med infoskærme kan man udbringe information til kunden, mens de er i butikken. Her kan man gøre dem opmærksomme på tilbud, som de måske har overset eller glemt fra reklamerne. Derved opfordrer man sine kunder til at købe de gode tilbud, og dette får dem også til at gå mere rundt i butikken, og så finde andre varer, de måske ikke vidste, at de manglede.

En infoskærm, der har en kampagne kørende på skærmen, kan også vises lige uden for butikken, og fange andre potentielle kunders opmærksomhed. Hvis man ligger ud til en gågade eller et generelt trafikeret område, er det den perfekte måde at tiltrække nye kunders opmærksomhed.

Skab liv i din butik

Når man har infoskærme til at køre videoer i ens butik, kan det være med til at skabe liv i ens butik, og rette kunders opmærksomhed mod produkter, de måske ellers ville have overset. Ved at have bevægelse inde i butikken, giver det også hele butikken et mere dynamisk og livligt udtryk, som tiltrækker flere kunder, fremfor en stille og kedelig butik, hvor der ingen mennesker er.